Co je to „All in One“?

Multifunkční tiskárny, známé pod názvem All in One, v sobě kombinují funkci tiskárny, skeneru, kopírky, faxu, a dalších pokročilých funkcí, jako je automatické rozpoznání textu na skenovaných dokumentech (OCR) a jeho převod do editovatelného formátu docx, nebo pdf.

Pokud některou z těchto funkcí ve vašem podnikání využijete, je mnohem praktičtější pořídit si multifunkční zařízení, než pořizovat každé zařízení zvlášť. Multifunkce umí tisknout i bez zapnutého počítače, dokáže tisknout dokumenty z více zdrojů najednou, spotřebuje méně energie, a navíc zabere mnohem méně prostoru.

Koupit nebo pronajmout?

Pokud na koupi a provozu tiskáren do firmy chcete ušetřit, existuje také možnost pronájmu celého tiskového řešení. Tiskové řešení na míru má několik výhod. Ušetříte finanční prostředky, které můžete použít na něco jiného, nemusíte si dělat starosti s odpisy, a firma také zařídí vše od zapojení, nastavení, doplňování tonerů, až po servis a opravy.